donderdag 14 augustus 2014

Hoedendoos / Hat box

Een paar weken terug vroeg Tiets of ik een hoedendoos voor Kimya verpakkingen wilde pimpen. Dit leek mij een leuke uitdaging. Met de kleur paars paste in mijn ogen maar 1 ding.... Halloween !!
Dus ik ging aan de slag.
Vandaag kreeg ik te horen dat samen met andere creaties ook mijn creatie op de beurzen in Zwolle, Den Bosch, Nieuwegein, Hasselt en de Kreadoe staat.
En daar ben ik echt super trots op !!


A few weeks back Tiets asked if I wanted pimp a hat box for Kimya Verpakkingen. This would be a fun challenge to me. With the color purple only one thing would be fitting .... Halloween!! 
So I went to work. 
Today I was told that along with other creations also my creation would be on display at the conventions in Zwolle, Den Bosch, Nieuwegein, Hasselt and the Kreadoe. And I am really very proud of that!!




Geen opmerkingen: