donderdag 24 september 2015

Halloween pocket letter!

Hallo lieve mensen !!
Een aantal weken terug heb ik, samen met Tiets, een workshop Pocket Letter maken gevolgd onder leiding van Melinda Kok. Melinda had haar PL's mee, en ik vroeg haar of ze er toevallig ook eentje had in Halloweenstyle. 
Dit had ze niet, dus een afspraak was snel gemaakt hahaha.
We zouden voor elkaar een Halloween PL maken !
En natuurlijk maakte ik mijn PL met de spullen van Kimya..
En wat heb ik allemaal gebruikt in de PL ?
In ieder geval natuurlijk een pocket letter hoesje .
Weblint in de kleuren zwart en oranje. 
Zwarte  burlap
pompoen confetti
spinnen confetti
vleermuis confetti
houten pompoen knopen 
bedeltjes
De gehele Pocketletter....
 Van oranje weblint en zwart burlap een rozet gemaakt en hier een zwart stoffen roosje in geplakt. Hieronder zit een pompoen bedel geknoopt met jute touw .
Een bruine label met zwarte inkt bewerkt en met oranje scrapfloss een bedeltje aan bevestigd.

 Hier een detail van een pocket met een labeltje erachter.

Het bruine label met een stukje Sugar Skull lint en een bedeltje.

 Alle goedies !!
Persoonlijk heb ik er heel veel plezier aan gehad om de PL te maken, Halloween is wel een theme wat aan mij besteed is.
Knutselgroetjes 
Cin

Geen opmerkingen: