donderdag 22 oktober 2015

Bloghop Kimya !!

Hallo !! 

Leuk dat je meedoet aan de bloghop van Kimya !! Als het goed is kom je net bij Tiets vandaan, en heb je daar ook een berichtje achtergelaten...

Dit is mijn uitvoering voor de hop.
ik heb een Halloween Adventkalender gemaakt !


Wat heb ik allemaal gebruikt voor deze creepy creatie ? Natuurlijk een klembord.


Een flesje kikkertenen, een veertje en dit heb ik op een zwarte ster label geplakt. De spinneweb stans is geplakt op bordeaux kleurig chrocheted lace. Het woord Halloween is geplakt op wit weblint .


 Ik heb een label op een groter label geplakt. Op de grote label zit stitchy jute geplakt. Aan het label zit paars satijnlint en een strik van jute touw. En op de labels zit de zelfklevende ringetjes.
De bezem heb ik gemaakt van  een twijgje en een roe. De roe heb ik doorgeknipt en rond het twijgje bevestigt. Naast de bezem zit een kat.



Op 8 kleine labels heb ik cijfers getekend en deze labels is het aftel systeem.
Aan het web hangt een bedeltje.

Aan de klem heb ik een jute strik en een stukje oranje weblint geplakt en zwarte en lila satijn lint gebonden.

Nu mag je naar Desiree hoppen. Vergeet geen reactie achter te laten !!
Knutselgroetjes Cin

Geen opmerkingen: