woensdag 2 december 2015

28 november Kimya DT-dag !!


06:00 uur gaat de wekker.....Grblmfdfff........Het is zaterdag, waarom staat die wekker zo vroeg ??
Ooooohhh jaaaahaaa !! Het is vandaag DT-dag bij Kimya !!!
Cin schiet gelijk in stuiterbal modus en is klaarwakker.......De rest van Huize Plasse was het hier niet mee eens. Roel draait zich nog eens om, en ook beneden is Cujo niet gecharmeerd van het feit dat het licht in de huiskamer zo vroeg aan gaat.
Kwart over 7 stappen Tiets en ik bij Jolanda in de auto, Christa zit er ook al in.... En vrijwel gelijk begint de lol !




Rond 9 uur waren we in Arkel, en kon het feest beginnen...

Iedereen druppelde daarna binnen bij Kimya, dus ook iedereen knuffen, zoenen etc etc. Je bouwt in de loop van tijd toch een hele goede band op met iedereen natuurlijk. Het is wat dat betreft 1 grote vriendinnenclub ! Heerlijk !!

Toen was het tijd voor koffie met wat lekkers. Tiets had gebak mee om te vieren dat ze nu werkzaam is bij Kimya. En ondertussen natuurlijk lekker kletsen met elkaar.


We kregen van Tiets nog een kerstpakketje mee.....Het ziet er niet meer zo mooi uit, zoals Tiets het in elkaar gezet heeft. Maar dit komt omdat de chocolade in het tasje mijn naam riep, en ik mezelf niet meer kon beheersen...



Maar er moest ook gewerkt worden hahahaha, We hebben een hele leuke workshop gedaan. Handlettering....erg leuk, en zeker het proberen en het oefenen waard.

Daarna mochten we even shoppen. Je kijkt je ogen uit, dus de eerste ronde heb ik genut om overal te kijken en proberen te onthouden waar alles lag. Helaas is het onthouden niet goed gelukt, ben toch echt spullies vergeten aan te schaffen hihihihi.

Nog even een werkbespreking en daarna lekker lunchen. En kletsen, en giechelen natuurlijk.

De tijd vliegt voorbij, en voor je het weet was het tijd om nog een bakje thee of koffie te doen en daarna een groepsfoto maken !

Tussen alle bedrijven door hebben we heerlijk geshopt... We kregen van Femke een schitterende jute tas voor kerst mee... Heel handig want hier kon ook alle aankopen in hahahahaha.


 
Als afsluiter hebben we heerlijk gegeten met zijn alle om daarna weer huiswaarts te gaan...
Ik heb een topdag gehad ! Heerlijk gelachen met heerlijke meiden, die ik echt wel zie als mijn vriendinnen. 

Hier zijn nog wat foto's van mijn aankopen.

Lekker veel kantjes en lintjes


Deco's zijn ook heel belangrijk in projecten


 Alles bij elkaar.....


Al met al een heerlijke dag die voor mij zeker voor herhaling vatbaar is !


Knutselgroetjes Cin
 



Geen opmerkingen: